DOPRAVA TOVARU

Doprava kuriérom DPD

Doručenie tovaru na dodaciu adresu v pracovné dni do 24 hodín, prípadne do 48 hodín (podľa zvolenej dopravy):
Tovar, ktorý nie je skladom bude expedovaný ihneď po jeho naskladnení. Doručenie v pracovných dňoch (8.00-18.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovenú hodinu (kuriér vás bude kontaktovať). Tovar bude doručený na adresu dodania k dverám do bytu, domu alebo firmy príjemcu zásielky. Za tovar je možné zaplatiť bankovým prevodom alebo vopred . Doprava je hradená zákazníkom.

 

Doručenie tovaru v sobotu na dodaciu adresu (podľa zvolenej dopravy):

  • Platí na objednávky zaslané do piatku do 16.00 hod a na tovar, ktorý je na sklade a úhrade objednávky platbou vopred, nie je možná platba dobierkou.
  • Len vo vybraných 15 mestách ako adresa dodania tovaru – Banská Bystrica, Bojnice, Bratislava, Humenné, Košice, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Prešov, Prievidza, Rimavská Sobota, Ružomberok, Trenčín, Trnava, Žilina. 
  • Doručenie tovaru v sobotu (do 13.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovenú hodinu (kuriér vás bude kontaktovať).
  • Tovar bude doručený na adresu dodania k dverám do bytu, domu alebo firmy príjemcu zásielky.
  • Za tovar je nutné zaplatiť bankovým prevodom vopred, prípadne poslať doklad o úhrade objednávky na info@eshop1.sk.
  • Doprava je hradená zákazníkom.

Poznámka: Pokiaľ nebude zásielka expedovaná a tovar doručený v sobotu, Vaša objednávka bude zmenená na štandardný spôsob dopravy doručenia tovaru v pracovné dni 24/48 hod.

Sledovanie zásielok
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej zásielky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky vo svojom užívateľskom účte) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcu:

Zásielky DPD tracking

  • Balíky začínajúce číslami: 065… (14 miestne číslo zásielky)

Reklamácie tovaru – Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu preberte tovar od prepravcu a potvrďte mu doručenie zásielky, avšak okamžite po prebraní prezrite tovar za prítomnosti dopravcu a v prípade poškodenia tovaru spíšte s dopravcom škodový protokol. Túto skutočnosť oznámte prosím na mail reklamacie@eshop1.sk , prípadne na číslo +421 905 219 882. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, v ktorom nebola uvedená výhrada k povahe poškodenia tovaru a spísaný reklamačný protokol najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.


Špedičná doprava GEIS SK (iba nadrozmerné zásielky)

Doručenie tovaru na dodaciu adresu v pracovné dni do 24 hodín, prípadne do 48 hodín (podľa zvolenej dopravy):

  • Tovar, ktorý nie je skladom bude expedovaný ihneď po jeho naskladnení.
  • Doručenie v pracovných dňoch (8.00-18.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovený čas (kuriér vás bude kontaktovať).
  • Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu.
  • Za tovar je potrebné zaplatiť bankovým prevodom vopred vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu (v tomto prípade nie je možná platba dobierkou).
  • Doprava je hradená zákazníkom.

 

Sledovanie zásielok:
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej zásielky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky vo svojom užívateľskom účte) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcu:

Zásielky GEIS SK tracking

  • Balíky začínajúce číslami: 70… (Cargo, 13 miestne číslo zásielky)

 Reklamácie tovaru – Zákazník je povinný prevziať zásielku až po dôkladnej kontrole obalu a tovaru pod obalovým materiálom iba ak nie je nijako poškodená. V prípade poškodenia tovaru je zákazník povinný uviesť výhradu k zásielke a to stručným a presným popisom poškodenia do dodacieho listu prepravcu a spísať bezodkladne s dopravcom škodový protokol! Túto skutočnosť oznámte prosím na mail reklamacie@eshop1.sk , prípadne na číslo +421 905 219 882. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, v ktorom nebola uvedená výhrada k povahe poškodenia tovaru a spísaný reklamačný protokol, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.

Upozornenie:

Nadrozmerné zásielky nie je možné expedovať kuriérom DPD vzhľadom na prepravné podmienky tohto dopravcu. 
Vaša zásielka bude následne expedovaná pri rovnakej cene dopravy spoločnosťou Geis Sk. V prípade expedície kuriérom Geis Sk nie je možná platba dobierkou.

Doprava zdarma:

Pri nákupe nad 200,- €, štandardnom spôsobe dopravy a bezhotovostnom spôsobe platby vopred Vám tovar doručíme na adresu v pracovné dni úplne zdarma.

* Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Nedávno prezerané